اسامی فیلمهای یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد اعلام شد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

اسامی فیلمهای یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد اعلام شد

  • ۹۱۳
اسامی فیلمهای یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد اعلام شد. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اسامی یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد را اعلام کرد. سید حمید طباطبایی، در نشست خبری یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به تشریح برنامه های یازدهمین جشنواره فلیم فجر در مشهد پرداخت و اظهار داشت: افتتاحیه جشنواره فیلم فجردر 17 بهمن در مشهد برگزار می شود و اختتامیه آن نیز در 27 بهمن برگزار می شود. وی از اکران 20 فیلم در یازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد خبرداد و گفت: اکران فیلمهای چ مثل چمران، ملبورن، انارهای نارس، رت کارپت،پنج ستاره، روزگاری عشق و ضیافت، خط ویژه، رنج و سرمستی، برف، شیار143، فصل فراموشی فریبا، با دیگران، متروپل، تمشک، فرشته ها با هم می آیند،اشباح در یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد قطعی شده است... طباطبایی با اشاره به ساعت آغاز اکران فیلم ها از 10 صبح تا 22 شب گفت: نشست های نقد و بررسی دو فیلم چ مثل چمران و خط ویژه با حضور کارگردانان و عوامل این دو فیلم بعد از اکران در سالن سینمایی هویزه برگزار می شود.وی ادامه داد: ظرفیت سالن سینمایی هویزه در هر روز 700 نفر است و بهای بلیط بین چهار تا شش هزار تومان است و در روز های پایانی جشنواره، فیلم ها در سالن سینمایی شهید اصغر زاده نیز اکران می شود.معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه از اکران فیلم های یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در شهرستان های نیشابور، سبزوار و گناباد نیز خبر داد.وی از ارگانهای و ادارات فرهنگی مشهد خواست در برگزاری این جشنواره مشارکت داشته باشند و افزود: اگر می خواهیم جشنواره ای فاخربرگزار کنیم باید همه دست به دست هم دهیم، این جشنواره افتخار و آبروی مشهد است و نیاز به همکاری همه دستگاهها دارد.
:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/663



  • به خدا خیلی حیفه که مشهد با این همه امکاناتی که داره و این همه مشتاق و علاقه مند به سینما فقط 16 تا فیلم داشته باشه.متاسفانه یه عده فقط حواسشون به تهرانه و به شهرستانها کاری ندارند و نمیدونن اگه قراره سینمای این مملکت پیشرفت کنه باید جشنواره به صورت گسترده در کل کشور برگزار بشه.در ضمن فیلم آقای کیومرث پور احمد هم که نیست.بقیه فیلم ها هم به جز سه تاشون خیلی ضعیفه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی