دیوار کشی دور جشنواره فیلم فجر به سبک اداره ارشاد خراسان رضوی؛ :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

دیوار کشی دور جشنواره فیلم فجر به سبک اداره ارشاد خراسان رضوی؛

  • ۱۰۱
دیوار کشی دور جشنواره فیلم فجر به سبک اداره ارشاد خراسان رضوی؛ مهلت تهیه بلیط جشنواره فیلم فجر تمام شد و اصحاب رسانه از قافله جاماندند!/ هنوز بی‌مهریتان در افتتاحیه «مشهد ۲۰۱۷» را فراموش نکرده‌ایم مهلت تهیه بلیط جشنواره فیلم فجر به پایان رسید و اصحاب رسانه در خلال بی‌مهری‌ها از قافله جا ماندند. 
به گزارش مشهد پیام، این روز‌ها تب و تاب جشنواره فیلم فجر همه کشور را فراگرفته است و اهالی فرهنگ و سینما این زمینه را نقطه قوتی برای اکران و معرفی آثار خود می‌دانند.     آنچه که بر قوت و فراگیری این جشنواره می‌افزاید، رسانه‌ای شدن این رخ داد فرهنگی است، از زمان و مکان نمایش فیلم گرفته تا نقد منتقدین و مصاحبه‌های جنجالی در حاشیه اکران فیلم.     مشهد جایگاه مهمی در عرصه هنر داشته و این اهالی رسانه بودند که در سطح کشور افتخارات مشهد را بیان کرده و با قلم خود از هنر و هنر دوستی خراسانی‌ها گفتند.     در زمانی که اهالی رسانه ذهن خود را درگیر سوژه‌ها، مصاحبه‌ها و نقد فیلم‌های اکران شده در جشنواره می‌بیینند، خبری از سوی مدیر روابط عمومی اداره کل ارشاد خراسان رضوی مبنی بر اینکه اهالی رسانه برای حضور در جشنواره باید بلیط را مانند سایر متقاضیان، اینترنتی دریافت کنند، منتشر شد.     این در شرایطی است که بنا به روال سال‌های گذشته اداره ارشاد برای پوشش خبری و نقد هرچه بیشتر و بهتر این جشنواره، بلیط رایگان را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌داد؛ اعطای این تسهیلات به اهالی رسانه لطف به آن‌ها نبود بلکه این اهالی رسانه بودند که با دل مشغولی خود نسبت به فرهنگ و هنر، این مراسمات را به بهترین وجه پوشش خبری می‌دادند.     رسانه‌ها با وجود آنکه مشهد دومین قطب رسانه‌ای فعال و رسمی کشور است در حالی از حضور در جشنواره فیلم فجر بازماندند که به آن‌ها وعده سرخرمن داده شد که برایشان تخفیف برای خرید بلیط اعمال می‌شود.     این اقدام اداره ارشاد ادامه همان راهی است که در برنامه افتتاحیه «مشهد ۲۰۱۷» خبرنگاران و عکاسان مشهدی را برای پوشش خبری و تصویری بزرگترین رخ داد شهرشان دعوت نکرده و با آن‌ها برخورد ناشایستی داشتند.     مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد در مراسم افتتاحیه «مشهد ۲۰۱۷» دیواری کوتاه تر از اصحاب رسانه برای خالی کرده عقده‌ها و عدم هماهنگی‌هایشان در اجرای امور نداشتند ولی این اصحاب رسانه بودند که برای حفظ حرمت و آبروی شهرشان سعه صدر نشان دادند ولی گویا بی احترامی به این قشر همچنان ادامه دارد.     مهلت خرید بلیط جشنوراه فجر تمام شد و خبرنگارن و عکاسان در مسیری که مسئولین ارشاد با بی مهری طی کردند، بازماندند.
:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/905



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی